2009/12/18

Piesa Saptamanii 51/2009

Am zis acum ceva vreme ca am inceput sa il urmaresc pe Marius Popa... Citeam zilele trecute la el pe blog acest post - si nu pot sa nu ma bucur ca i s-a implinit dorinta :) Imi permit ca in continuare sa il citez:
Mi-e dor de o ninsoare abundentă! Cu zăpadă care scârțâie sub bocanci, cu hornuri de case care scot fum din lemn de brad, cu copii cu nasul roșu trăgând la deal fel de fel de sănii, cu câini care zburdă îngropați în strat până la jumătate, cu forme de copaci ce stau să se rupă de greutatea albului… Mi-e dor de o ninsoare din aia care ne aduce un zâmbet tâmp pe față!
De aceea, saptamana asta (saptamana 51 din 2009), cred ca cel mai bine merge Bing Crosby - "It's Beginning to Look a Lot Like Christmas". Urarea mea de weekend pentru toti e: sa fie zapada... destula, si... DRIVE SAFE EVERYONE! Weekend fain!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu