2010/02/28

Va multumesc, WIZZ Air!

Postul asta nu se vrea a fi nici reclama nici anti-reclama. Ci pur si simplu o relatare, poate usor subiectiva, care poate fi privita ca o simpla povestioara... Cine considera ca nu reprezinta un inconvenient chestiile astea, poate sa zboare linistit cu WIZZ, e compania ideala. Mie mi s-au parut usor enervante... Dimineta, ora 6:00 si ceva. Goneam pe strazile pustii ca sa ajung la aeroport. Sotia mea, usor ingrijorata, ma insotea ca sa ma conduca si ca sa duca masina inapoi acasa. Dormisem 4 ore. Deja stiam de 3 chestii de care uitasem. Eram nervos. La aeroport am mai avut de facut o data bagajul, dupa ce "ochiometric" am incercat sa extrag 5 kg din cele 19.8 pe care stiu ca le avea, in incercarea de al modifica in a nu depasi 15 kg - greutatea maxima acceptata. Sunt bun. Fara cantar, pe baza de eliminarilogice si deductii matematice l-am adus la 15.4 kg. Noroc ca isi bause cafeaua tipa de la check-in si l-a luat asa. Arma mea ascunsa era un scandal monstru, intrucat persoana impreuna cu care calatoream avea un bagaj de maxim 10 kg. Bun - presupunand ca as fi avut neaparat de un bagaj de 16 kg... cat trebuia sa platesc pentru 1 kg in plus? 15 EURO! Frumos - sau 80 de lei platiti pe net cu minim 3 ore inaintea zborului... 3 ore pe care eu nu le mai aveam... (trecem peste asta, sa zicem ca o incadreaza baietii in politica "green" ca sa consume cu 2 galeti mai putin kerosen, sa emita cu 2 grame mai putin CO2...) Zborul de la Cluj-Napoca la Luton Londra. Aproape 3 ore. Peste 3 ore (psihologic) daca pui la socoteala si asteptarea de dupa security check. Nu ai voie sa aduci lichide in avoin. Daca bei lichide multe inainte, trebuie sa mergi la toaleta. Si nu poti pana nu ajunge la croaziera. Complicat. Da, v-ati prins, mi s-a facut sete. Destul de tare. Si evident ca mi-am cumparat o sticla de apa. De 0,5 litri. Am platit 12 lei! Era apa plata bulgareasca. DEVIAN. V-ati prins? Pe romaneste, Poiana Tzevii. Jur ca apa de la robinet, cu dubla concentratie de clor, pe timp de inundatii, are gust mai bun. (chiar daca imi dai un bilet "cica" mai ieftin, nu ai putea in mama ei de treaba sa-mi dai si un pahar cu apa "din partea casei"? bun... inteleg ca imi vinzi o apa plata la 5X pretul de retail, dar vinde-mi dracului o apa romaneasca - Borsec, Dorna, apa aia de Dambovita care se vinde la 10 litri in Carrefour, da' sa fie dracului romaneasca - jur ca are gust mai bun...) Si cireasa de pe tort, un baietel de 10 ani, cu siguranta englez dupa accent, vine la mine si imi ofera o napolitana. Si dupaia un tic-tac. Fara sa-i zica nimeni nimic. Facea asta cu toti pasagerii din avion. Probabil ca s-a prins ca astia de la Wizz is niste naspetzi si s-o gandit sa ne faca el calatoria mai placuta... Foarte dragut din partea lui. Rusinica, WIZZ! Bravo baietelului de 10 ani! V-a cam dat clasa, baieti!

6 comentarii:

  1. :)) ... foarte tare articolul si apropo bafta cu proiectul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sa fie! - multumiri pentru vizita si comment, man!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dana, asa e :) Pustiu' le-a cam tras-o la Wizz!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai Wizzair este low-cost. Si ieftin si cu pretentii? :P
    Ps - Super pustiul!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) @Anonim, ai dreptate insa... e "low cost" doar in aparenta... :D

    E ca in reclama aia a lor... "e-mi trebe mie sa mananc in avion, mananc o pizza cand ajung..." (eu extrapolez la "sa beau apa" si mi se pare ca oricat de low-cost ar fi, un pahar cu apa merita orice pasager...)

    RăspundețiȘtergere