2010/06/22

Asa ca de luni-marti...

Nu prea am vreme... mai nou scriu cate-un post in 2-3 zile, cate 5 minute pe zi. Noroc cu "Save as Draft" asta... Bai, Google asta e cateodata dragut, ma anunta si pe mine ce se mai intampla prin lume schimbandu-si logo-ul. Si cica ieri a fost cea mai lunga zi din an... curios, fiind o zi de luni, nu am realizat asta... n-am avut nici un chef de nimic si nu am facut destul de multe chestii (cum as fi facut de exemplu intr-o zi normala). Noa, mi-o scapat... In alta ordine de idei, am realizat ca sunt cateva cuvinte care nu le mai suport deloc. Da' deloc. Care pur si simplu ma omoara frate! - basescian / basesciene - deci nu pot sa cred ca mai exista oameni care repeta aberatia asta. Jur ca imi vine o voma in gat cand aud "termenul" asta. Culmea e ca il repeta aia de nu-l suporta... fratilor, deja cuvantul asta v-a facut sa imi fiti mai antipatici decat originatoru' nomenclaturii respective. - vuvuzea / vuvuzele - gatati o data cu astea frate, ce dumnezo'? parca anu asta a plouat cu trompetele alea idioate, cuvantul asta l-am auzit mai des decat "fotbal"... bai, deci io zic sa se redenumeasca in "supozitor" sa-si bage africanii "vuvuzela" in locul unde nu ajunge soarele - atentionare / cod galben - da bai, ploua, mai sunt si "vijelii" si se mai inunda pentru dumnezo' chestii... in fiecare zi trebuie sa fie asta o drama? mai las-o 'ncolo de treaba, zau asa!

7 comentarii:

  1. Mie imi apare la pagina principala Google, o serie de mizerii, gen yahoo: vreme, schimb valutar, meteo ,stiri etc. Cred ca este vorba de iGoogle.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le zica: vuvuscian/vuvusciene, basezea/basezele, atentiocoduri...

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt cuvinte pe care mai multi dintre noi nu le mai inghit. Ne-am obisnuit sa ne plangem de mila si sa ne lamentam, fara sa luam masuri de a schimba ceva. Pacat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca esti interesat de un schimb de link, adauga-ma in blogroll cu numele Blogdan.info, si anunta-ma sa te adaug si eu. Mersi!

    adresa blogului: http://blogdan.info

    RăspundețiȘtergere
  5. Daa , vuiesc tv-urile de prostiile astea, asa este , de fapt, cam tot ce aud in ultimul timp la tv sunt aaberatii , cuvintele astea intradevar au inceput sa streseze urechile , altceva nu mai auzi , s au facut emisiuni intregi avand ca principal subiect cuvintele astea , gata , enough!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca nu sunt singurul pe care il irita folosirea isterica a unor cuvinte de genul asta :)
    Multumesc @deceneu789, @'mnealui, @Cony, @darias pentru comments!

    RăspundețiȘtergere