2010/01/04

Si de la capat...

Salut! La multi ani! Asta se auzea azi pe holurile si prin birourile firmei. Aniversam (cred) spectaculoasa zi de Luni... Luni, iubita zi de Luni, magnifica si eterna zi de Luni... din nou la jobul pe care il adoram cu totii atat de mult... imi era dor de servici... NOT! Iata insa ca am mai supravietuit unui an... pentru unii, treaba asta are conotatii mult prea "la propriu" - ingrijorat am citit ce a patit Marius Popa intr-o noapte in care altii s-au ghiftuit si imbatat ca niste porci, uitandu-se la revelionul mizeriei "fara numar". Da, asa este, stress-ul ne omoara - LA PROPRIU, nu la figurat! Asa ca, va rog, aveti grija de voi si de cei dragi voua! Si pentru ca in fiecare inceput de an e bine sa iti propui niste teluri de atins, sau, cum ar zice americanii, niste "new year's resolutions", ale mele ar fi: - sa devin 100% refractar bull-shit-urilor corporatiste de genul "sa dai totul pentru companie" si sa realizez 100% ca atata timp cat mi-am facut treaba calumea, o sa pot sa dorm linistit noaptea (no doubt about this one) - sa termin cu "over-time" - mai bine zis sa lucrez pt cat sunt platit, nimic mai mult - daca nu depinde de mine degeaba stau in plus! - sa imi gasesc un colt la tara (in curul fundul satului), intr-o zona de care nu stie nimeni, sa imi stabilesc un loc de recreere acolo, sa practic viata simpla macar in weekenduri (sa tai lemne, sa car apa si sa sap in gradina, sa imi descarc nervii pe o bucata de lemn cu un cui si un ciocan) - sa incerc sa nu mai judec pe nimeni ba chiar sa am puterea sa judec, sa condamn si sa sanctionez orice persoana sau intamplare ce mi se pare iesita din bun-simt sau din limitele ratiunii logice de baza - macar aici pe blog, daca nu si in alte parti - sa fiu un pic mai bun nu fiu mai prost rau decat am fost in 2009 (si asta pentru ca ceva imi spune ca zicala lui Murphy se va adeveri din ce in ce mai mult anul asta - "zambeste, maine va fi mai rau...") Sa aveti cu totii puterea de a trece peste toate incercarile noului an - si daca se poate, cu capul sus (si fara vaselina la posterior)! PS. Am trecut-o la categoria "scurte-de-tot", pt ca stiu ca probabil ca pe unii nu va intereseaza lista cu telurile mele pt noul an :P Numa' bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu