2010/03/07

Piesa Saptamanii 10/2010

Va spun ceva versurile astea: "Some things in life are bad They can really make you mad Other things just make you swear and curse. When you're chewing on life's gristle Don't grumble, give a whistle And this'll help things turn out for the beeeeeeeeeeeest..." (here we go) "Always Look on the Bright Side of Life" Iron Maiden isi termina de obicei concertele cu acest mic "outro"... Dickinson e un Dumnezeu! PS. Cine nu zambeste la piesa asta e un manelar nashpa rau! Am zis! :P

5 comentarii:

  1. YM d1zzelik_dyz@yahoo.com blog / fostul blog www.read.myblog.ro ... si mam mutat pe www.botosaneanu.blogspot.com aici voi scrie de acuma .. astept un raspuns pentru schimb de banner sau alte afaceri :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mi place,eu s rockerita daia veche:)),te astept cu leapsaa la mine pe blog,daca doresti desigur,se numeste Mi e dor de prima zi

    RăspundețiȘtergere
  3. @DIzzEL - DONE, adauga-ma si tu si te rog pt follow-ups foloseste pagina dedicata de LinkExchange - Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @darias, multumesc pt vizita, ti-am scris la tine despre provocare... din pacate nu prea am cum sa ma ocup...
    poate alta data :)

    Numa' bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasa ca mai fac eu lepse,trebuie sa raspunzi tu macar la una,ca nu te las:))Glumesc:P.E, nu vrei nu vrei nu i nimic.

    RăspundețiȘtergere