2009/10/09

Marketing si Feedback... Episodul 2

Dupa ce am scris luna trecuta de niste baieti care au trimis un mail de marketing, punand in TO adresa mea si a altor 300 de persoane, luna asta am primit un mail 100% similar, cu o alta promotie. Daca se mai intampla, sunt determinat sa depun o sesizare. Pur si simplu sunt curios ce o sa se intample. Astept totusi un raspuns de la firma X (cel mai probabil pot sa astept eu mult si bine). Iata ce le-am scris de data asta:
Buna, VA ROG INSISTENT sa imi treceti adresa de e-mail doar in BCC la orice mailuri de marketing. Sau sa imi trimiteti DOAR e-mailuri individuale. Nu e permis sa faceti vizibila adresa mea de e-mail altor 300 (trei sute) de persoane. Daca se mai intampla o sa sesizez autoritatea competenta (si anume Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro) Inca imi rezerv dreptul la anonimat... la urmatoarea intamplare de acest gen o sa fiu nevoit sa fac o sesizare nominala, in baza legii 677 din 2001. Va multumesc anticipat, Un client (usor enervat). PS: VA ROG INSISTENT sa va documentati in privinta acestei probleme - in acest scop puteti vizita site-ul autoritatii mai sus mentionate: http://www.dataprotection.ro/?page=faq&lang=ro Mai jos aveti si sesizarea mea initiala (tot anonima) trimisa acum o luna. "Atribuţiile Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sunt specifice oricărei instituţii de control, putând investiga prelucrările de date cu caracter personal care cad sub incidenţa Legii nr. 677/2001 şi aplica sancţiuni, în cazul în care constată încălcarea dispoziţiilor legale de către operatorii de date cu caracter personal, în urma sesizărilor din oficiu sau pe baza unor plângeri depuse de persoanele lezate în drepturile lor." (citat - Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal)
sursa img (c): http://catherinewhite.files.wordpress.com/2009/08/man-pulling-hair-out-2.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu