2009/09/08

Marketing si Feedback...

Am primit un e-mail de la "o FIRMA" careia i-am oferit adresa de e-mail (cand am devenit client acolo, adica acum vreun an...).
Mail de marketing in care mi se prezenta un nou PRODUS / SERVICIU

Noa...
In TO la mail eram eu, alaturi de alte 278 de persoane (romani, unguri, arabi, spanioli, Dumnezo' mai stie cati altii, si chai vreo cativa cunoscuti)

Acuma, de dragul abstractizarii hai sa o lasam asa... nu vreau sa ii denigrez pt ca mi se pare OK respectiva FIRMA si mi se par OK respectivele PRODUSE / SERVICII...
Doar ca mi s-a parut aiurea faza cu mailul si le-am spus asta intr-un Reply...

Iata ce mail le-am trimis inapoi... Sunt curios daca o sa raspunda...

___________________________________________


Buna,

Va multumesc mult pentru anunt si apreciez oferta avantajoasa pregatita pentru clientii dvs.

As vrea insa sa va atrag atentia asupra urmatoarelor aspecte:

1. Adresa de e-mail a fiecarui client...
Chiar daca v-am oferit adresa de e-mail cand am devenit clientul dvs., nu apreciez deloc faptul ca ati distribuit-o altor 278 de persoane (da, doua sute saptezeci si opt - imi este greu sa repet lista respectiva aici, insa trebuie sa ma credeti pe cuvant ca atatea sunt).

Acest lucru este ilegal si va trebui sa va revizuiti politica de marketing pe e-mail (inainte de a se sesiza si alti clienti ai dvs).
-- V-as ruga deci ca urmatoarele mesaje de acest gen sa imi fie adresate individual (lucru care nu ar mai cauza absolut nici o problema).
-- Daca e prea mare efortul de a trimite mailuri individuale (e de inteles si nu e nevoie neaparat de asa ceva), atunci va rog insistent sa includeti adresa mea doar in campul BCC, pentru ca alti destinatari sa nu o observe...

Pentru exemplificare:
- in acest moment, dvs. nu aveti de unde sa stiti daca eu am mai trimis acest mesaj si altcuiva, nu?
- exact asta imi doresc si eu sa simt in momentul in care va citesc un mail (exceptia fiind ca nu ma intereseaza daca si altii l-au primit...)

(sincer sa fiu, v-as sugera sa procedati la fel si in cazul celorlalti clienti, insa nu vreau sa fac afirmatii in numele altor persoane)

Din pacate, inainte de a va scrie acest e-mail, am primit deja un mesaj de marketing de la o firma cu care nu am avut niciodata contact pana acum.
Asa ca va rog sa imi intelegeti frustrarea.

2. Mica eroare gramaticala...
".... va v-a costa cat o....."
- aici al doilea "va" trebuie scris impreuna, nu cu cratima, intrucat este vorba de timpul viitor al verbului.
Respectiv "...vă va costa..." (este, daca vreti, o eroare similara cu deja banalele "...va rog veni-ti..." sau "...sa va aduce-ti..." ... in fine, stiti la ce ma refer...)
Va rog nu o luati in nume de rau, insa e imperativ sa fim atenti la astfel de lucruri mai ales acum cand nivelul general de cultura a ajuns limite nebanuit de joase.

In speranta ca micile mele observatii vor fi constructive si nu vor fi interpretate gresit (rog scuzati ironia fina intalnita alocuri),
Si concluzionand ca realmente apreciez intreg efortul depus in activitatea dvs.,
Va multumesc anticipat,

Un client
(de-altfel) foarte multumit de serviciile dvs.

(as vrea de asemenea sa imi cer scuze pentru adresa "anonima" folosita pentru acest Reply)

----- Original Message ------------------------------


on 2009/9/8 FIRMA RESPECTIVA wrote:

Buna ziua!

FIRMA are placerea sa va anunte ........ BLA BLA Promotii Texte de Marketing Avantaje Client SI ALTELE
PRODUSUL / SERVICIUL va v-a costa cat UN PRODUS / SERVICIU MAI IEFTIN, adica XX,00 Lei.

Pentru detalii sau alte informatii BLA BLA Telefoane Email
Va asteptam ETC

Cu deosebit respect,
CINEVA CU TITLU DE MANAGER

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu