2009/12/14

De sezon...

Cateva rapide: - Bai, e criza, salariile nu se mai cresc, da' sambata parcarea de la Cora era asa de plina incat stateau aia la coada inca din giratorul de pe centura sa intre "in incinta"... # Nu vezi frate ca e plin? Du-te dracu' bea un ceai pana se mai elibereaza, nu bloca giratorul... sau da si tu cateva ture... - Desi am centrala proprie de apartament, si factura de gaz metan nu ma astept sa fie una placuta, platesc cca 30 RON pe luna iarna, pentru "incalzire spatii comune". Azi-dimineata pe casa scarii era un frig de nedescris. # 'R-ati ai dracului de comunisti din asociatia de proprietari... Nu mai aveti mult, fiti pe pace, incet dar sigur timpul va va rapune... - Nu am mai avut vreme sa scriu mare lucru pe blog pt. ca am fost bolnav... Cica fumatul mi-a agravat situatia, transformandu-mi raceala intr-o bronsita... Ahaaa, deaia iesea flegma gri... # Mama lor de medicamente si mama ei de porcina, ca tare m-am speriat... si inca nu am scapat de tot... PS. inca nu am fumat de 8 zile... hmmmmmm... A... sa nu uit... am pus si io un header cu ramurele de brad, ca e la moda (si pe blogspot nu ninge ca pe wordpress - na)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu