- Un posesor de Logan, nervos, in varsta de cca 60 de ani, intra in Service: (Posesor) Dom'le, am venit cu masina ca de ieri imi sta aprins un bec galben si nu mai stiu ce sa-i fac! (Inginer Receptie) Care bec martor sta aprins? Ce simbol este? (P) Nu stiu dom'le, am adus masina, e un bec galben, si sta aprins de 3 zile! Nu l-am am mai vazut aprins niciodata in cei 2 ani de cand am masina! (IR) Trebuie sa asteptati ca un coleg sa fie liber, o sa va fac o programare. (P) Ceee? Pai cat sa astept? Si daca mi se strica ceva pana ma programati? Nu plec de aici pana nu o reparati! Daca sare airbag-ul? Daca raman fara frane? (IR) Mergem la masina si ma uit eu... SURPRIZA - Becul galben aprins era MARTORUL LAMPII DE CEATA! Da, omul nu o folosise de 2 ani de zile. Masina in 2 ani de zile avea doar 2 mii de KM.Zambiti, se poate intampla si asa ceva! Iar manualele de utilizator sunt doar pentru fraieri! Numa' bine! De precizat: Nu sunt afiliat sub nici o forma cu Dacia, nu detin (momentan) o Dacia si (din cate stiu eu) nici un membru al familiei mele nu mai detine o Dacia (ba' stati un pic totusi... socru-meu are un Papuc - deci tot nu se pune, ca nu e Logan, unchiu-meu are o Dacie 1300, un prieten bun are Solenza, un coleg de servici are Logan, prietenul unei colege are Sandero si parca si mie imi suradea ideea unui Sandero Steppway, si intr-adevar astept sa vad cum se prezinta noul SUV Duster la un test-drive... noa, never mind - ideea e ca nu vreau sa ii fac reclama la Dacia - se pare ca nici nu are nevoie)
2010/01/05
Mandria nationala
Imi place la nebunie cum unii compatrioti se dau de ceasul mortii sa arate cat de nasoala, de 3 lei, jenibila si nashpa este Dacia (si ma refer in special la cei care hulesc Logan-ul...)
"E jeg dom'le, e de cacao, e facuta la noi, e facuta de romani de-ai nostri... nu mi-as lua nici sa ma impusti! Mai bine imi iau un Golf de 8 ani cu aceiasi bani, decat jaful ala de Logan." (bine, acuma cu criza preturile e posibil sa se fi modificat putin, in sensul ca e posibil sa iei un Golf ceva mai recent cu banii care iei un Logan nou, da'noa, asa era vorba acum vreo 2-3 ani)
Bai frate, sa nu uitam urmatoarele:
Pana una alta, trebuie sa recunostem ca Dacia e o companie care produce in Romania si vinde (si) in strainatate. Adica... ADUCE BANI IN ROMANIA. Asta cred ca zice multe (evident ca banii seriosi se duc la Renault, insa compania asta aduce bani SI la noi in tara).
- Comparati Dacia (ca si companie) cu Carrefour (sau orice alt hyper-ultra-mega-market) si o sa vedeti la ce ma refer - ambele ofera niste locuri de munca, ambele platesc impozite la stat, doar ca una produce ceva in RO si vinde in afara, iar aialalta vinde in RO chestii care sunt produse afara... (sa facem abstractie de faptul ca si Dacia vinde in RO de numa' si ca in Carrefour se gasesc si chestii produse in RO...)
Ei, in contextul asta merita sa ne bucuram ca exista top-uri, articole si evenimente mass-media in strainatate care promoveaza produsele Dacia (adica produsele made in RO). Pentru ca e in avantajul nostru. Pentru ca trebuie sa vindem si noi ceva sa beneficiem de banii altora, nu doar noi sa cumparam de la altii...
Cica Loganul nu e fiabil... Cica topurile frantuzilor sunt manarite, sa iasa Dacia bine...
- Conform definitiei DEX, "FIABILITÁTE" inseamna "Capacitate a sistemelor tehnice de a funcționa un timp determinat, menținându-și parametrii prestabiliți."...
- Adica o masina fiabila este aia care nu te lasa in varf de munte sa o iei pe jos, care iti porneste dimineata, careia nu ii pica o piesa inainte de garantie (si daca ii pica se inlocuieste pe garantie, ca era viciu ascuns).
Durata medie de folosire a unui automobil este de 5 ani. Dupa 5 ani nu mai poti sa fii sigur pe nimic de pe masina aia - daca pica, pica si trebuie inlocuit - deaia si producatorii au garantiile facute in consecinta.
- Taximetristii (cei care vin cu cele mai mari probleme) au mari probleme pentru ca parcurg pana si peste 100 mii de KM in 1 an, doar in oras, pe stradute pline de gropi si cu ambreiajul calcat in peste 30% din timp... la asa grad de utilizare problemele alea sunt normale... sa nu mai vorbim de "desteptii" care baga motorina de la camionagii ca e mai ieftina cu 50 bani si dupaia se plang ca li se infunda injectoarele.
Daca ai asteptari mari de la un Logan, te va dezamagi. Daca vrei sa te simti in Logan ca in Golf, vei fi dezamagit.
- Deci (daca ai bani sa-ti iei Golf) ia-ti Golf si gata! Nu trebuie sa explici nimanui ca ti-ai luat Golf ca Loganul e de cacao. Lasa-ne si du-te cu Golfu tau!
Nu lasati eventuale experiente cu batranele 1300 sa va afecteze opinia despre Logan / Sandero...
- Nu am enumerat aici deloc argumente despre rezistenta la accidente, confort la drum lung, siguranta la deplasare la viteze mari... Asta e altceva. Daca iti iei un Logan, nu ti-ai luat racheta, nici masina de Formula 1, ci un Logan...
- Sa nu uitam totusi ca la aparitie Loganul avea 3 stele la NCAP pe cand Chevrolet Aveo avea 1.5, la un pret ceva mai mare... iar acum Sandero are 4 stele... (iar Dacia Duster SUV urmeaza sa fie testata)
Si, cireasa de pe tort, hulirea Loganului de multe ori e facuta chiar de posesori... Uite o poanta tare de tot (intamplare reala) pe care am aflat-o de la un prieten ce lucreaza la Dacia:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu