2009/09/23

EBA, iarba si serviciile...

Bai, deci acuma iara se face scandal din cauza lu' tampitu' de Basescu si lighioanele care-l insotesc (musai in partea din spate, la 90 de grade...) Din pacate... motto... Incep sa-l inteleg pe Mircea Badea, si cliseele lui deja celebre... "pai nu v-am spus eu?" ... "mai tineti minte?"... Oooof! Mooor! Noa deci... - Pai nu s-a batut moneda aiurea pt EBA tatii cand candida ea la euro-parlamentare impreuna cu oierul si poetul nebun? Pai nu zicea ea ca daca ajunge "euro" rezolva ea - sa se legalizeze drogurile usoare? ...hmmmm - observ acum alegerea intamplatoare (insa profunda rau) de cuvinte pe care am efectuat-o despre Lenutza'lu'tata... candida... va spune ceva?
EBA, daca citesti acest articol,
aici e rezolvarea la problema ta - Pai nu v-am povestit cum ca deja sunt legale - le-am si facut reclama la tampitzii dreku' care se ocupa cu ele? nici nu sunt 3 luni de-atunci - DAMN IT! Si amu vin toti dobitocii din presa sa zica ca Vaaai - se poate? si-a asumat Base abertiile lu aia... cum e posibil? BAAAI toti adormitii - SCULAREA! Astea toate sunt DOAR praf in ochi. Sunt bombe media menite DOAR sa provoace diversiune. Ca niste grenade cu fum de la trupele speciale. Si scopul (pe deplin atins in opinia mea) e sa discute DOAR despre astea. Si sa NU se discute despre - spitale in care se moare de instrumente ruginite, - scoli care produc semi-analfabeti, insa cu un ridicat simt estetic Dolce-Versace, - imprumut de stat (dupa care o sa plateasca si nepotii mei dobanda la FMI) contractat ca sa se plateasca salariile unor trantori, - (si, de incheiere - ca is prea multe cacaturile sa le enumeram aici...) generaliazrea unui spirit de hotie (si durere la 2 metri in fata) la nivel national. Si apropo... M-AM PRINS DE UNDE VINE PRESCURTAREA "EBA" Azi un coleg mi-a aratat un pix cu EBA (dinala de l-o fi dat cadou cand candida). La scurt timp o colega a stranutat. Desi nici macar de departe inrudite, cele 2 evenimente mi-au deschis ochii.... - Care e femininul de la "EMO"? Pai "EMA", desigur. - Si daca esti racit (ai nasul infundat) care e femininul de la "EMO"? Pai "EBA", desigur. Dedicatie pt EBA, EMOtiva (ca raspuns la afirmatia "Clujul e capitala culturala a Aradului" care ii apartine) Fir-ai a dracu' de EMO nenorocita - tu si tac'tu (cu tot cu tovarasii lui de pahar si papitoii/pitipoancele din anturaju' tau) ati tampit o tara intreaga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu