2009/09/24

Stiri... fara finalizare

Cea mai mare problema (in opinia mea) a stiristilor din zilele noastre este lipsa de interes in a termina o poveste. Nici nu ne imaginam cat de grava e nepasarea asta... O sa incerc sa dau cateva exemple care imi vin acum in minte... - Stare de fapt: Daca imi prezinti un accident provocat de un betiv nenorocit la volan care a omorat niste oameni si imi arati explicit cadavrele alora imprastiate peste tot (cu titlu de "imagini socante"), asta nu e neaparat un lucru atat de grav. Terapia prin soc functioneaza cu rezultate bune, probabil ar trebui sa ne responsabilizeze pe toti. Problema: Dar de ce naiba nu imi arati ce se intampla cu bou' ala care a provocat accidentul? Exemplu: Unu' cu un Megane a intrat pe contra-sens si a lovit frontal un Logan, omorandu-i pe amandoi baietii lui Vasile Soporan si ranindu-le pe cele 2 insotitoare ale acestora - de remarcat ca pe vremea aceea Soporan, fost prefect al Clujului, era deputat de Cluj (deci nu chiar nime-n-drum). Nu am gasit decat un follow-up cum ca a ajuns dosarul lui ala' cu Megane-ul in instanta si ca risca 10 ani de inchisoare. Atat. Ei si? Cat i-au dat? Poate o fi fost cu suspendare... ca se poarta la noi... Bonus: citat din articolul "realitatii": "Accidentul s-a petrecut în jurul orei 15.00, când un Renault a intrat pe contrasens, a lovit frontal Dacia Logan în care se aflau cei patru. După impact, Loganul a fost lovit din spate şi de un Volkswagen Charan" Daca stiti voi ce model ii ala Charan... o fi vreun OZN nemtesc... Fiti mai atenti dom'le, ce naiba... Si totusi... trebuie sa mentionez ca pe sectorul respectiv de drum s-au montat separatori din beton intre cele 4 benzi, in curbele pe care care unii le taiau chiar si pe-a 2-a banda de pe contra-sens (am vazut cu ochii mei)... nu stiu daca are legatura cu incidentul (as vrea sa sper ca se gandeau la a le monta dinainte de incident, dar e bine ca s-au pus, oricum am da-o...) ... mai sunt si altele, da' trebe sa o lasam aicea... o sa revin... sursa img (c): http://rlv.zcache.com/tv_sucks_tshirt-p235529667768163092qw9u_400.jpg

Un comentariu: