2009/09/22

Malahia: cea mai scârboasă patimă

[Update] # 1 - e clar ca blog-ul respectiv e un fake... atitudinea tampita a bisericii fata de vremurile in care traim insa e de condamnat. # 2 - deci mi-i rau... Am aflat ca exista un sfant numit Malahia :)) In Calendarul Bisericii Romane Unite (Greco-Catolica), in 3 Ianuarie, se sarbatoreste - citez "Sf. Malahia, profet († 445 î.Hr.)" Ei daca asta nu-i ipocrizie pur si simplu tampita, nu stiu ce e. ... Se va inchide aici - nu mai vreau sa comentez nimic legat de aceste aspecte. ________________________________ Bai frate, deci am primit un link de la un coleg... da'am crezut ca tampesc, nu alta! Cica titlul blog-ului e cam asha... Credincioşii întreabă...cuviosul Ilarie răspunde Articolul respectiv e despre masturbare si consecintele ei nefaste - NU VREAU sa discut despre masturbare in sine, alte aspecte as vrea sa le expun aici... Deci cum? si-o facut ma si preotii blog?... pardon - calugarii... Pai # 1 - cum e posibil ca un om care pretinde ca s-a "retras" sa se foloseasca de Internetul asta - arma Satanei? BLASFEMIE! # 2 - mai serios un pic - Manastirile NU MAI SUNT CE-AU FOST - daca esti calugar(ita) nu ai de ce sa mai vii la cumparaturi in Metro, Carrefour, Real, etc... sau poate chiar Coco Channel sau mai stiu io ce dreku' - iti cresti fasolea si ceapa de post si nu mai veni sa cumperi Dero si Paste fara ou din hyper-market, ca "nu se pupa" cu ideologia de "calugarie". # 3 - prefer stiu ca traiesc intr-o tara de onanisti (si onaniste) decat sa mai aud inca o stire de copil nou-nascut aruncat la gunoi si mancat de caini! RUSINE! Rusine lor, pentru ca oricat ar abera in biserici, in scoli, sau in "talk-showuri" si rusine noua tuturor, pentru ca oricat am abera pe blog-uri sau la discutii (oricat de constructive ar fi), incredibilele fapte care se deruleaza zi de zi (mult prea des) nu au fost inca rezolvate - ba chiar dimpotriva. Cum am mai spus...ISTORIA NE VA JUDECA... PE TOTI... Disclaimer # 1 - nu am cum sa stiu daca blog-ul respectiv e construit realmente de un "calugar" sau este o incercare (nu prea reusita - as zice eu) de amuzament. Disclaimer # 2 - imi exprim intregul respect pentru cei care aleg calea singuratatii si a regasirii de sine si/sau a cunoasterii/slujirii lui Dumnezeu. Cele de mai sus sunt insa dedicate majoritatii (fulminate) care nu sunt demni nici macar de a fi numiti "umile dobitoace ale Lui", desi misuna prin "lacasurile sfinte"... ...to be continued... daca va fi cazul... NOT

2 comentarii:

  1. incerci sa dai o mana de ajutor, si esti acuzat de niste............... care nu sunt in stare ei singuri sa se elibereze de aceasta patima scarboasa, pe care o practica mai mult ca sigur

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim - Tine-ti gura! Cum ai ajuns aici? cautand pe Google "malahia"?

    RăspundețiȘtergere